miljonarinnantjugosju.blogg.se

23-årig kille som har räkna.net som startsida på datorn. Har som många andra kommit på att jobba sig rik är i princip inte möjligt med dagens skattesystem. Svaret heter ränta på ränta effekten. Och det är det jag har tänkt att skriva lite om här. Känner att jag behöver få ner mina tankar och såklart min ekonomi på papper så att jag kan lyckas med mitt mål. När jag startar den här bloggen är det den 8 februari 2016. Mitt mål är att vara miljonär innan året 2019 tar slut!

Månadsrapport september

Publicerad 2016-09-22 22:45:53 i Allmänt,

Tack vare en stark norsk krona, en stark börs och en massa sparande så har mitt kapital ökat från
400 076 kr till 429 740 kr den här månaden. Riktigt nöjd, en halv miljon är inte långt borta nu. Hoppas att jag kan nå det när decemberlönen rullar in.
Nu ska jag sova, jobbdag imorgon och sedan bär det av till huvudstaden för att slutföra klassikern. Lidingöloppet står på tapeten. Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela